Det går kanske lite fort nu. Det är tur att jag vet att det kommer att plana ut
Ska bli oerhört spännande att krypa i uniformen om tre veckor!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
hejja hejja lil-sis, är så imponerad av dig!
KL
räknade ut att för att komma ner i BMI 25 måste jag gå ner till 68 kilo, dvs 64 kilo totalt (sedan start), då ville jag nästan ett tag ge upp. Och vill jag ner på 22 i BMI måste jag gå ner 73 kilo totalt.
Igår blev det alldeles för mycket mat så nästa vecka får det bli mycket sallad för jag kan inte få ihop 2 fastedagar pga blodgining på fredagen.
Ähum... Chokladkakan vann. Men jag hade till och med glömt bort den, fram till igår eftermiddag när sambon tog några bitar och frågade om jag ville ha. Skulle träna då så tackade nej. Åt ett par rader senare på kvällen och så resten nu på eftermiddagen. Det är ändå framsteg, jag brukar smälla i mig hela chokladkakan på en gång![]()
Även om jag nu ätit lite choklad i helgen så har jag faktiskt inte köpt något godis själv den här veckan, bara en sån sak!Way to stay positive
![]()
Bara chokladen är tillräckligt mörk, så funkar det fint att ta en ruta till kaffet efter middagen varje dag. Partner och jag gör det sedan partner läste att folk som äter choklad regelbundet har lägre bmi än de som inte gör det.![]()
Det framgick inte av partners referat så det vet jag inte.Mörk sådan då även vad gäller BMI antar jag?![]()
Bara chokladen är tillräckligt mörk, så funkar det fint att ta en ruta till kaffet efter middagen varje dag.