• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Taladinn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 083
T

Taladinn

Det ska tydligen finnas en "sjukdom" som kallas viliskog typ , någon som känner till den ?:confused: symtom ? att man kan operera vet jag, men blir hästen helt återställd efter ? :)

Sv: viliskog?

Okej tack:) , men jag tror ändå inte att det var något sånt:angel: Jag tror det var något med inflammation men det var precis ovanför hoven tror jag ? :idea:

nån annan ? :p

/ taladinn med frågor om konstiga "sjukdomar" ;)

Sv: viliskog?

Ja, det enklaste är väl att du ställer frågan till veterinären som behandlade hästen så får du svar på alla dina funderingar.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Ni som har hästar som har/haft såna, hur har ni märkt det? Har ni märkt det eller har ni röntgat och hittat det då? Hur vet man...
Svar
8
· Visningar
621
Senast: Lavinia
·
Hästvård Hej! Vi har ett sto som precis blev 16 år gammal. Varmblodstravare. Hon har sedan 6 veckor nu haft besvär med flytningar från vulva...
Svar
8
· Visningar
714
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 344
Senast: Kilauea
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter På svenska betesmarker kan det växa alsikeklöver som för hästar kan orsaka förgiftning i stora mängder. Symtom som ljuskänslighet...
Svar
0
· Visningar
48
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka