vilka bett tillåtna i lätt klass?

• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare josse
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 094
J

josse

Vet att det står i FIPO, men hinner inte beställa innnan tävlingen, vet ngn om ett rakt lätt böjt globusbett är tillåtet ? Hon går bäst på det :confused:

Sv: vilka bett tillåtna i lätt klass?

Alla ridbett med ring är tillåtna i lätt klass, ej skänkelbett eller hackamore de får endast användas i öppen och uppåt. Likaså sidepull etc får ej användas, i övrigt står det dig fritt att montera på din häst precis vad du önskar förutsatt att detta bett är framtaget för ridning.

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 439
Senast: Takire
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 495
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 658
Senast: Ceta
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit... 2
Svar
24
· Visningar
4 676
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka