Vilka färger??

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Vendelab
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 923
V

Vendelab

Hej Hej alla, är lite sugen på att köpa ett par fälttävlans skydd från awom.se men vilka färger finns det, och finns det i cob stl.? hur lång är frakttiden??

Tacksam för svar :)

Sv: Vilka färger??

tror dom finns i gul, röd, grön blå & svart.. Jag har dom gula, dom finns i S,M,L jag fick hem mina snabbt men det är nog bättre du vänder dig till dom på awom för att få svar på det?

okej, tack så mkt! Small tror du det motsvarar cob? :):)

Skulle ju tro mer att medium e cob isf...Small borde väl vara som ponny. Jag har medium till mitt fullblod iaf.

Hur långa blir medium bak på ditt fullblod?
Mitt fullblod HATAR att ha skydd bak men accepterar dem om de inte är för långa.......

Det står ju inne på produkten vilka färger den finns i..
Står frakttid me, det gör det alltid.

Hm..ja du, lagom :) haha nä han e inte heller så förtjust i höga skydd. dom går inte ända upp men..Jag kan mäte ett bakskydd om du vill ha måtten?

Liknande trådar

Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
242
Senast: sweep
·
Ekonomi & Juridik Hej! Har lite frågor ang. hästar som inte blivit färdigregistrerade och vad som kan vara viktigt att tänka på i detta fall. Kikar...
Svar
11
· Visningar
1 025
Senast: Roheryn
·
Ekonomi & Juridik Hej, jag och min sambo har köpt en liten hästgård. Det är stall och bostadshus på en fastighetsbeteckning om ca 2,6ha med 1ha skog, 1ha... 2
Svar
26
· Visningar
2 496
Senast: warg
·
Hästvård Hej! Jag har hamnat i ett dilemma där jag sålde en häst för ett halvår sedan som köparen nu vill häva. Grejen hör till att hästen har... 2
Svar
27
· Visningar
4 314

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka