vilka har planerat in 4 års testet i höst??

LadySara

Trådstartare
då vi har en 4 åring i stallet som ev ska visas på 4 års testet har man blive mer å mer intresserad. visades som 3 åring men vet inga resultat. hur långt har era kommit nu?? nån som startat nån liten tävling?? hur ser ni på att tävla så unga hästar??

har en 4 årig ponny som ska gå kvaliten i höst. Hon har startat klubbtävlingar i hoppning och dressyr med bra resultat. Det är väl okej att starta ungdjuren i tävlingar men man måste ta et lugnt och i deras takt så man inte stressar fram. Fördelen med att tävlat dem är att de är vana vid att komma iväg. Det är en lång och jobbig dag för 4 åringarna att åka på kvalite. Min ponny är van vid utställningar från fölben.

Liknande trådar

Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 138
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 474
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 105
Senast: lilsan
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 438

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka