Vilka klubbar?

Sv: Vilka klubbar?

Jag tävlar för Bodens Ridklubb och är inte medlem i någon annan klubb. Jag valde Boden (även fast jag bor i Luleå) därför att jag red där när jag var liten så jag har som alla mina kompisar där så det var ganska naturligt :)
 
Sv: Vilka klubbar?

Jag är medlem i ridklubben 4 ben som också är den klubb jag tävlar för, trevlig gemenskap där :)
 
Sv: Vilka klubbar?

Vilken klubb tävlar just du för? Är du medlem i flera klubbar? Varför valde du att vara medlem i just den/dom klubbarna, och tävla för just den? :)

Dyltabruks Ryttarförening. har alltid varit det, o kommer alltid vara ;D vi har det väldigt bra helt enkelt, orkar inte rabbla upp allting just nu.. :) men en väldigt bra klubb, enligt mig! :bow:
 
Sv: Vilka klubbar?

Är i år bara med i Bollerups rid- o körklubb, tävlar naturligtvis även för dem då. Vart rätt naturligt eftersom jag går på Bollerup och sitter med i styrelsen.
 
Sv: Vilka klubbar?

Hela familjen är medlemmar i ÖSTERLENS RIDKLUBB och mina flickor tävlar för dem. Det är en mysig, liten klubb som tar väl hand om sina ryttare och hästar och vi har lag att vara med i i de flesta grenar och divisioner upp till ettan. Vi har inte nånsing ångrat oss att vi valde Österlens Ridklubb och har verkligen inga planer på att byta.:bump:
 
Sv: Vilka klubbar?

;)
Vilken klubb tävlar just du för? Är du medlem i flera klubbar? Varför valde du att vara medlem i just den/dom klubbarna, och tävla för just den? :)

Jag tävlar för Malmö Ridklubb.
Är även medlem i Naffentops ridklubb (?), men de har än så länge ingen verksamhet utanför klubben.
Mr är där jag lärde mig rida, och det är den närmaste klubben. Alla barndomskompisarna tävlar även för dem, så det är väl en självklarthet för mig dårå. ;)
Naffentorp är där vi tränar, men instruktören hör hemma på Mr.
 
Sv: Vilka klubbar?

Hej!
Jag Rider på dkrs(Delsbo Kör & Ridsällskap) www.dkrs.se

Såg att det är fler från hälsingland här på denna tråd:):banana: :brosen
 
Sv: Vilka klubbar?

tävlar för Österlens Ryttarförening :D

tycker det är en bra klubb ;)
 
Sv: Vilka klubbar?

*kl*

Jag rider för dkrs (delsbo kör- och ridsällskap www.dkrs.se)... fast tävlar inte alls... håller dock på att ta grönt kort nu iaf.... det är ju ett steg i rätt riktning :idea::D
 
Sv: Vilka klubbar?

Jag rider för ridklubben där min häst står, för att jag får vara med i dressyrlaget här :p

Hade jag inte stått i detta stall hade jag även bytt klubb.
 
Sv: Vilka klubbar?

Vilken klubb tävlar just du för? Är du medlem i flera klubbar? Varför valde du att vara medlem i just den/dom klubbarna, och tävla för just den? :)

Är medlem i och tävlar för Nykyrka Ridklubb.
Är medlem där för att jag har hästen på "deras" anläggning, måste lösa medlemskap för att få utnyttja ridbanorna.
 
Sv: Vilka klubbar?

tävlar och har hästen på Karlskrona-lyckå ridklubb i Blekinge :) dlev väl just klrk för att den ligger bra till och har en bra tävlingar :) dock lite väl hoppig ibland :( men super klubb för övrigt. va förra sommaren oxå medlem i en midre klubb just för att de har mkt klubbtävlingar och den ligger nära, Jämjöhästsälskap... :) men tävlar för klubben ja står på.

hemsidan: www.klrk.se
 
Sv: Vilka klubbar?

Jag tävlar inte för någon klubb, det skulle i så fall vara FNH, men då jag endast tävlar klubbtävlingar och brukstävlingar så spelar det ingen större roll vilken klubb man är med i.

Är medlem i:
FNH Riks
FNH Gävleborg
Bergsjö Rid och KörSällskap
Gnars Ridklubb
JUF

/M
 
Sv: Vilka klubbar?

hej

jag är medlem i framtid,men rider du islandshäst eller "vanlig häst" ,framtid är för islandshästar ,jag tycker att framtid är det bästa ridklubben som finns :)
 
Sv: Vilka klubbar?

hej

jag är medlem i framtid,men rider du islandshäst eller "vanlig häst" ,framtid är för islandshästar ,jag tycker att framtid är det bästa ridklubben som finns :)
 
Sv: Vilka klubbar?

Jag tävlar för Österlens Ridklubb som ligger i Borrby :) Har alltid varit medlem där, det ligger närmast oss också var de flesta bekanta medlemmar där. Jag älskar den här klubben, alla är som en stor familj och håller varandra om ryggen! :D Jag skulle aldrig få för mig att vilja byta, det är ju faktiskt inte klubben som gör en bra, som många verkar tro ;)
 
Sv: Vilka klubbar?

Jag tävlar för Österlens Ridklubb som ligger i Borrby :) Har alltid varit medlem där, det ligger närmast oss också var de flesta bekanta medlemmar där. Jag älskar den här klubben, alla är som en stor familj och håller varandra om ryggen! :D Jag skulle aldrig få för mig att vilja byta, det är ju faktiskt inte klubben som gör en bra, som många verkar tro ;)

Oj, märkte nu att det sista lät lite riktat mot er :o Så var det inte menat iaf... :o:crazy:
 
Sv: Vilka klubbar?

kl. Jag tävlar för Eskilstunaortens Ryttarförening, De är de som lärt mig rida och då är det dem jag ska tävla för:D Jag trivs i den klubben och har aldrig haft nån orsak till att byta:laugh:
 
Sv: Vilka klubbar?

*kl*
Rider för Lilla Edets ridklubb. Mindre klubb med underbar anda. Alla är välkommna och inte en massa skit snack.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter En ridklubb behöver betala tillbaka en skuld på en miljon kronor till kommunen. Efter att en medlem i föreningen fört över klubbens...
Svar
0
· Visningar
125
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
779
Senast: Ajda
·
  • Artikel
Hästnyheter Den lilla klubben Kolböra ryttarförening i Skåne är givmilda till sina medlemmar – här kan man få sin tävlingslicens betalad. Dessutom...
Svar
0
· Visningar
108
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Har din förening en strategi för antidopingarbetet? Svenska Ridsportförbundet vill uppmana alla ridsportens föreningar att genomföra den...
Svar
0
· Visningar
327
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra torrfoder
  • Min sambo mår dåligt av hunden
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp