Vilka klubbar?

Sv: Vilka klubbar?

;)

Jag tävlar för Malmö Ridklubb.
Är även medlem i Naffentops ridklubb (?), men de har än så länge ingen verksamhet utanför klubben.
Mr är där jag lärde mig rida, och det är den närmaste klubben. Alla barndomskompisarna tävlar även för dem, så det är väl en självklarthet för mig dårå. ;)
Naffentorp är där vi tränar, men instruktören hör hemma på Mr.

Har Naffentorp egen klubb? Är det den man ser från Öresundståget med relativt nytt ridhus? Kan vara där min Vintriekollegas barn har sina hästar. Dottern blev medlem i MR i april och har idag börjat på stallkurs så det kanske blir hennes uppväxtklubb om hon blir biten. Som ungdomsgöteborgare har jag varit medlem i flera Gbg-klubbar men främst Clareberg som jag fortfarande känner mig nostalgisk kring...
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter En ridklubb behöver betala tillbaka en skuld på en miljon kronor till kommunen. Efter att en medlem i föreningen fört över klubbens...
Svar
0
· Visningar
125
Senast: Gunnar
·
Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
779
Senast: Ajda
·
  • Artikel
Hästnyheter Den lilla klubben Kolböra ryttarförening i Skåne är givmilda till sina medlemmar – här kan man få sin tävlingslicens betalad. Dessutom...
Svar
0
· Visningar
108
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Har din förening en strategi för antidopingarbetet? Svenska Ridsportförbundet vill uppmana alla ridsportens föreningar att genomföra den...
Svar
0
· Visningar
327
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattbilder #9
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp