Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
hallansdsritten kommer bli spännande och utmanande känner jag o så häftigt att få rida på sranden, det är inte var dag man gör det, vilka av er här på buke kommer o rider hoppas vi blir många nu på återts sista tävling?
Jag & Dzagato kommer Våran första tävling, alltså blir det mest som en träning för oss Vi ska rida pp Någon annan som ska rida pp??? Vore kul att rida ihop någon??
cardigan, tänkte på er när ni reste hem i söndags. Blåsigt värre och många inställda och försenade båtar. Hoppas det gick bra för er och hästen. Är själv nojjig att åka med häst trotts att jag jobbar på rederiet. Ja vi syns /Frida och Zinner
trott det eller ej han var kolugn i transporten, trotts dem hemska vågorna, när vågorna var som mest ångrade jag att vi åkt med på hemresan,han stod där o mumsade sitt hö. sofia fick följa med mig ner till honom för att lugna mig o inte den lille. samma var det förra året när jag reste med giggen, jag var jättenervös o han lugn som en filbunke, så prova du att åka det går bramvh anne
o vad kul då får jag o giggen träffa svenfaksen igen, då håller vi alla tummarna att det går bra för oss alla som rider på årets sista tävling, samtidigt vill jag tacka er klubb för en fint arr ritt på fornaboda och en trevlig tävlingsdag kramar anne
Fick klart med det andra ekipaget idag att dom inte åker till Hallandsritten så jag kan grooma din gulliga Ganzir...
Så Sophia- maila mig om du fortfarande vill ha hjälp så löser vi detaljer
Hundavel & Ras Jaa 😍 bara problem med storleken i min lilla bil 😅 och sen är jag lite nojig efter att ha haft min valp, jag tänkte många gånger "tur...