B
Blixtra
Vilka här har BF inom två-tre veckor nu?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hade inga känningar eller tecken på att något var på G, förens det satte igång med värkar! Så det kan börja när som helst utan någon förvaning alls!Bri skrev:Jag har fem dagar till BF, men blir inte förvånad om jag går över tiden. Inga känningar alls. Fast det får förstås gärna sätta igång typ...nu?![]()
Hur går det filiduttan?? Har du städat? Rensat huvudet och slappnat av? Jag städade med min mamma, det var det jag hade i huvudet att jag vill ha städat, sedan började det!filiduttan skrev:BF imornmen inga känningar alls... nus ka här storstädas till jag stupar... är uttråkad!
Nej men nu ska du ju ladda med lagom långa kolhydrater, pasta i stora lass och såfiliduttan skrev:ska minsann köpa pizza och massa godis och mysa med ikväll
Blixtra skrev:Jag hade inga känningar eller tecken på att något var på G, förens det satte igång med värkar! Så det kan börja när som helst utan någon förvaning alls!
Jag håller tummarna för både dig och filiduttan!!
Vi sa att "imorgon ska vi ha sovmorgon" och den natten, kl 5 gick vattnet. Bara ett tips...filiduttan skrev:har städat vilket resulterade i att jag knappt kunde sova pga så ont i fogar/bäcken/höft *morr* men ungen den mår gott och buffas i magen som vanligt.... tror inget kommer hända närmsta dagarna i alla fall... ska minsann köpa pizza och massa godis och mysa med ikväll haha fast då vill den väl aldrig ut![]()