Vilka raser?

Vimsan

Trådstartare
Nu får ni gissa vilka raser min vovve har i sig. (jag kan ha avslöjat det tidigare men ni som vet får inte gissa :D)

2972330.jpg
 
Shäfer är det många som gissat på och det stämmer!!
Som ledtråd kan jag visa bilder på hennes valpar.
2972838.jpg


och detta är valpen jag behöll. Hon har en ras till i sig :o
2972829.jpg
 
schäfer var rätt sa du? bouvier då??

Sen tror jag att det är nått stort i den när jag tittat lite mer på bilderna.. kanske leonberger :confused:new
foundland :confused: belgisk vallhund :confused:Pyrenéer hund :confused: svårt jag vet faktiskt inte :crazy:
 
Eftersom ingen mer har gissat så svarar jag väl!

Xeras mamma var shäfer och hennes pappa 50% new foundland o 50% bouvier.

Hennes valpar har även liiiite dobberman i sig eftersom deras pappa är 75% shäfer och 25% dobberman.

qodrofenia gissade så rätt så!! :bow: :bow:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag började precis tänka på en sak när det gäller färger, specifikt black & tan den här gången... Det är en väldigt vanlig färg på...
2
Svar
33
· Visningar
2 232
Senast: Kakis
·
Hundavel & Ras Har varit väldigt intresserad av rasen länge nu. De jag pratat med om rasen är främst de som själva just nu har svensk lapphund...
2
Svar
26
· Visningar
1 967
Senast: Puffindog
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 222
Hundhälsa Jag vet ju att vissa raser, t.ex. border collie m.fl., kan vara känsliga mot ivermektin och i värsta fall bli riktigt dåliga och till...
Svar
11
· Visningar
774
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp