Vilka raser?

Vimsan

Trådstartare
Nu får ni gissa vilka raser min vovve har i sig. (jag kan ha avslöjat det tidigare men ni som vet får inte gissa :D)

2972330.jpg

Shäfer är det många som gissat på och det stämmer!!
Som ledtråd kan jag visa bilder på hennes valpar.
2972838.jpg

och detta är valpen jag behöll. Hon har en ras till i sig :o
2972829.jpg

schäfer var rätt sa du? bouvier då??

Sen tror jag att det är nått stort i den när jag tittat lite mer på bilderna.. kanske leonberger :confused:new
foundland :confused: belgisk vallhund :confused:Pyrenéer hund :confused: svårt jag vet faktiskt inte :crazy:

Eftersom ingen mer har gissat så svarar jag väl!

Xeras mamma var shäfer och hennes pappa 50% new foundland o 50% bouvier.

Hennes valpar har även liiiite dobberman i sig eftersom deras pappa är 75% shäfer och 25% dobberman.

qodrofenia gissade så rätt så!! :bow: :bow:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har... 2
Svar
22
· Visningar
1 779
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Hej alla! 😃 Har under några års tid letat efter rätt hundras för mig utan att lyckas så nu ber jag om era tips och rekommendationer... 2
Svar
34
· Visningar
1 926
Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 093
Senast: Digbil
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 504
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • Bästa kloslipen?
  • Uppdateringstråd 31