Vilka sidor för att ladda upp bilder?

Andorra

Trådstartare
Har använt mig av Pixbox tidigare men det verkar strula rejält och många album har försvunnit. Vill därför inte fortsätta med dom utan vill ha förslag på andra uppladdningssidor som man kan länka ifrån och visa bilder i forum.

Lite surt eftersom man har betalat för att kunna ladda upp fler bilder men det handlar ju inte om en förmögenhet så det är väl bara att bita ihop och leta upp en annan sida.

Sv: Vilka sidor för att ladda upp bilder?

Picasa?
Fast jag har aldrig laddat bilder till forum från dem, men det är kanon att kunna fixa till bilderna i Picasa.

Vill du bara ha en sida för att ladda upp bilder till forum så rekommenderar jag verkligen photobucket.com. Fungerar skitbra för alla vad jag vet.
Själv tar jag bilderna från min blogg, men det är ju inte alla som gillar att blogga osv och då är det väl inte världens bästa idé.

kl

Funderat på Picasa men inte lagt mig som användare än. Hur fungerar det programmet man måste ladda ner först?

Photobucket tror jag faktiskt jag redan är reggad på. Kanske ska ge det en chans.

Känns ju surt när man laddat upp en massa bilder och så bara försvinner albumen utan att de kan meddela sina kunder. Vi som har premium på Pixbox borde väl kunna få någon info tycker man.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 329
Senast: lizzie
·
Hästhantering Det var svårt att komma på var den här tråden borde ligga egentligen, både på utrustning och ridning egentligen. Men tillslut handlar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
13 670
Relationer Eller drake och enhörning kanske... Har anonymt nick men tänker inte himla om vem jag är och jag tror många räknar ut det, åtminstone de... 15 16 17
Svar
320
· Visningar
27 234
IT & mobiler Nu har jag en gång för alla tröttnat på Pixbox. Jag gillar den fotosidan när den fungerar. Lätt överskådligt och lätthanterat. Men...
Svar
2
· Visningar
2 414
Senast: bigganl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka