Vilka skydd rekommenderar ni?

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Kellygirl
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 2 269
Sv: Vilka skydd rekommenderar ni?

Samma här.. Hellre då ha boots som ändå inte skadar att ha på, än att få en elakt balltramp och halt häst.

Sv: Vilka skydd rekommenderar ni?

Jag tycker ni ska börja med ett par helt vanliga strykkappor i fram, och sen kan ni kompletera om det behövs. Speciellt om ni rider utan skydd "till vardags".

Ang, bootsen så har jag aldrig hört att man inte ska hoppa med boots därför att de inte känner när man river. Nej, då har jag heldre fyra fel då en än halt häst som klivit av sig skor elller ballar!

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
556
Senast: Ramona
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 653
Senast: 13579vas
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
808
Senast: WildWilma
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 343
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden V