vilka tränare föredrar du??

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare nettan77
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 903
N

nettan77

hej. jag har sysslat med natural horsemanship ett tag nu och är intresserad av vilka tränare/författare ni föredrar??

jag själv håller på jaana huuka.hon har samma hästsyn som jag har.kram

hej. har du gått nån kurs för henne?? det har inte jag,men funderar att göradet när pengarna räcker till. :)

Jag har gått kurser varje sommar i 5 års tid och förra sommaren var första instruktörs kursen(inte för att jag tänker bli instruktör nu). Min man ska också gå instruktörs kursen. Vi har planer, men inte bråttom :smirk:
Kurserna är jätte bra och man lär sig mycket.
Nästa år går jag kanske inst 2, kanske tar en corall kurs till hösten, får se...

Liknande trådar

Träning Jag hoppas att ni kan hjälpa mig med lite tips och idéer över hur jag kan träna min häst att stanna. Jag har en ung Nordsvensk...
Svar
15
· Visningar
981
Senast: skogaliten
·
Träning Hej Jag har ett problem med en häst som jag har börjat träna. När jag longerar honom så lyssnar han perfekt på mig i höger varv, han...
Svar
1
· Visningar
467
Senast: Edla
·
Träning Hej, Har letat & letat efter någon form av träningsresa. Jag tänker som upplägg att det erbjuds boende, med frukost eller samtliga...
Svar
1
· Visningar
468
Senast: Jeps
·
Ridning Hej! Jag undrar hur ofta det är optimalt att träna bommar? Har ett sto som jag tränar bommar med en gång i veckan. (Islandshäst )...
Svar
8
· Visningar
903

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka