Vilken ålder döljer avataren

Is

Trådstartare
Precis som tråden "vad vet du om bukaren" fast här gissar vi enbart ålder. (Få se om någon vill gå ut med sin ålder :p

Diskussionen uppstod på hundforumet när några visade sig va 60+ som tydligen fler än jag trodde var runt 30 :O fast det kanske anses som positivt :p

regler typ;) :

Gissa åldern på någon eller några föregående skrivare. Kanske det är bäst att Lista de man gissar åldern på så det blir lätt överskådligt

Avslöja sanningen gör man när någon gissat rätt eller när man anser att folk gissat tillräckligt nära men man kan efter varje gissning också få ge en hint om gissningarna närmar sig.

Lycka till.
 
Sv: Vilken ålder döljer avataren

Har ingen bra ledtråd så låter lite fler gissningar passera.

Men river mitt hår nu, vist tusan ha du bytt avatar?! Jag lägger aldrig användarnamn på minnet bara bilderna :banghead:

Kollade dina inlägg och kan fortfarande inte placera dig :nailbiting::nailbiting:


Men såg att du duschade hos din mamma :p så min vilda gissning blir

Austonaut: 28:o

Matmissbrukaren: (har fått för mig att du är äldre än du verkar) så säger 42

Kethets: 30

Entherila: (har inte den blekaste aning) 25 säger vi.

Sleepan: 25

Sjukt svårt de här
 
Senast ändrad:
Sv: Vilken ålder döljer avataren

Is: 29
Astronaut: 24
Sleepan: 25
Emtherlia: 24
Kethets: Hoppar jag för jag vet hur gammal du är ;) (lillskit :p )
Matmissbrukaren: 28

Det är mina gissningar :)
 
Sv: Vilken ålder döljer avataren

Ser jag så gammal ut? :o Eller uttrycker jag mig högst moget så jag verkar äldre? :P Har några år kvar till 28 ännu :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 416
Relationer Hej, jag skriver under anonymt nick på grund av ett mycket personligt problem. Jag skulle verkligen behöva era råd kring hur jag och min...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
12 136
Senast: Anonym_85
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag råkade få se ett foto på mig själv, taget på håll och in action när jag var konferensvärdinna på jobbet en dag. Och det var som att...
Svar
11
· Visningar
1 743
Senast: Hyacinth
·
Övr. Katt Efter några år utan katt så funderar jag på att bli kattägd igen. Jag är uppvuxen med ett gäng huskatter, men efter att sista katten vi...
Svar
9
· Visningar
1 796
Senast: Lager
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp