Vilken anser ni är bäst?

Golden_Heart

Trådstartare
Vilken graviditetsförsäkring anser ni är bäst och varför?
Jag har inte tecknat än, just för jag vet inte vilken som kan vara bäst. Snälla jag behöver er hjälp!
 
Sv: Vilken anser ni är bäst?

Jag hade ingen förra gången jag var gravid. Visste inte att det fanns. Men det har man ju lärt sig nu tack vare Buke.
Denna gången tänker jag skaffa en och om ingen säger något annat kommer jag ta en i det bolag jag tänker försäkra barnet i, nämligen Trygg Hansa.
 
Sv: Vilken anser ni är bäst?

Egentligen behövs det väl ingen. Man får ju hjälp ändå om det skulle vara något. Men med senaste barnet tog vi en ändå. Jag läste igenom alla alternativ och kom fram till att if var bäst. Men jag kommer inte ihåg exakt varför.
 
Sv: Vilken anser ni är bäst?

Vad är det som gör att ni väljer det ena eller det andra bolaget?

Så få undantag som möjligt. Bolagen listar ett antal sjukdomar/missbildningar som försäkringen inte ska gälla för. Det verkar vara de vanligaste sjukdomarna som de vill slippa betala för, och då blir det ju till slut ingen mening att ha försäkring.
 
Sv: Vilken anser ni är bäst?

Det går att ta gratisvarianten på alla bolag.
Det är endast ett bolag som täcker vissa medfödda sjukdomar. vattenskalle, cp, downs syndrom, allvarliga missbildningar mm, innehåller högsta skyddet för mamman också.(Gör ej reklam här)
Det är ju inte lätt att välja.

Det kommer då automatiskt en offert på barnförsäkring när barnet är fött. Försäkra barnet så fort som möjligt. Och det är svårt att välja där med.

Hoppas du hittar en som känns bra.
 

Liknande trådar

Småbarn Okej, vilken är bästa vagnen för skog och mark samt att ta sig fram i snö och slask? Har egentligen inga andra krav mer än gärna nån typ...
Svar
6
· Visningar
606
Senast: WBanna
·
Utrustning Vilken är den bästa tvättpåsen? Jag tvättar mycket eksemtäcken och är trött på att maskinen blir full med päls. Köpte en påse på...
Svar
11
· Visningar
669
Senast: sthu
·
Övr. Barn Min 4 åring älskar att rita och måla och är riktigt duktig på det. Hon utvecklas i rasande fart och ritar framförallt katter men idag...
2
Svar
20
· Visningar
2 732
Senast: Badger
·
Utrustning Vet att det är högst individuellt så klart, men jag har själv lovordat ELT-gjorden fram tills nuvarande häst. Ardennerkille, 3 år och...
Svar
11
· Visningar
969
Senast: palle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp