Vilken färg???

gunhild

Trådstartare
Vi har äntligen fått en sadelkammare byggd. Vi har låtit byggarna (vänner till oss) fått göra som de vill eftersom vi är rätt kassa på sånt här. Den är avlång med fönster på båda kortsidor. På ena kort sidan och ena långsidan är det murat med mörka trä "bjälkar" eller vad man ska kalla dem:confused: Här ska det bli vitt på den murade delen och svart på trädelarna. REsten är ljust trä plattor som ser lite ut som ihoppressad sågspån, dessa ska målas men i vilken färg? Vill inte måla det vitt eftersom det är så skilda material men frågan är vad som blir snyggast. Tips emottages tacksamt!
 
Sv: Vilken färg???

Ljusgrönt och då menar jag inget lime eller skrikgrönt utan skön grön haha, ja hur ska man förklara det men väldigt ljus skogsgrön...
 
Sv: Vilken färg???

Det är svårt utan att få se en bild.
Men jag skulle ta någon naturfärg, nån beige eller apricos?
ingen mörk eller skrikig färg.
 

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 539
Senast: Ajda
·
Hemmet Jag tänkte höra lite här hur ni hade gjort i min situation, vad ni tycker blir bäst. Kanske någon av er har gjort liknande och har lust...
2
Svar
22
· Visningar
2 285
Hemmet Försöker bestämma mig hur mitt vardagsrum ska se ut, om jag ska ha tapet eller måla och i så fall vilken färg :p Har tre hyfsat stora...
Svar
14
· Visningar
1 438
Hästmänniskan Alltså..... boxarna ska upp i helgen.... och jag har ännu inte kunnat bestämma mig för vad för sorts material jag ska ha i stallet :eek...
Svar
5
· Visningar
1 340

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp