JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Vilken färg/teckning har min kanin? :)
Jo jag undrar vad denna lilla damens teckning/färg kallas.
Färgen går i gråbrunt (tycker hårsstråna ser lite "tickade" ut), med svarta öron, svans och baktassar med vita tår.
Hennes ögon har
mörkröda pupiller, med brun iris. De ser helt röda ut om man inte tittar närmre.
Jätte tacksam för svar!
Sv: Vilken färg/teckning har min kanin?
Brun zobel holländaretecknad ser hon ut som, superläcker
Sv: Vilken färg/teckning har min kanin?
Åååååh tack så mycket!!! Jag ska hälsa henne det ^^ hon kommer bli störtnöjd
Däggdjur
När jag var liten kom pappa hem med en kanin. Denna lilla kanin döpte vi till Ninen. Och hon köptes på en marknad..
Men, vi har...
Däggdjur
Hej !
jag har haft min kanin nu i snart ett halv år.. utan att ta reda på rasen !:O
jag fick den av mamma, som köpt den på...
Övr. Katt
Jag har en bondkatt/huskatt/blandras vad ni än vill kalla det. Hennes mamma var svart bondkatt men pappan måste varit en raskatt av...
Övr. Djur
Sitter här och ska köpa kanin. Problemet är bara att jag är mycket kräsen och rädd för att göra fel val...
Det jag letar efter är en...
FÅRtråden
Lantbruksdjur Vi sålde baggen i förrgår. Har ännu inte bestämt hur vi ska göra i höst. Om vi ska betäcka tackorna på nytt, och i så fall vilka. Eller...
Ajda
45 minuter sedan
Svar: 1 114
Visningar: 223 694
Djur
Vilken ras passar mig?
Hundavel & Ras Vill tillägga att jag sett en hel del sådana hundar dyka upp på vallhundsförmedlingen som inte har fysiska problem. Skulle nor ärligt...
Tonto
Idag kl 13:29
Svar: 344
Visningar: 35 660
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Vad kul! Ja precis, levandefodret bör man ha säkrad tillgång till innan, kan ju vara en kultur av blackworms eller vad som. De verkar...
Scandi
Idag kl 13:22
Svar: 1 442
Visningar: 43 778
Djur
Brunstproblem?
Ridning Det enda som har fungerat är Oestress. Behöver jag snabb effekt så använder jag det flytande men annars funkar pulvret och det blir lite...
animalasia
4 minuter sedan
Hingstvalsfunderingar 2025
Avel Bättre galopp, hon är inte naturligt i uppförsbacke där så som i traven. Utan man får hjälpa henne ganska mkt.
MattiZ
34 minuter sedan
Svar: 68
Visningar: 5 744
Avel
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Jag utgår från det. Han ska iaf göra bruksprov i år (valfritt ridet eller kört) men jag är okej om han inte skulle vara mer än insutten...
Habina
41 minuter sedan