Vilken färg till ponnyprinsessan?

cactuspower

Trådstartare
18269077.jpg

http://www.pixbox.se/pic_show_id18269077.html
Vad tror ni?

Blivande fodervärden fyller år nästa vecka och jag funderar på att köpa ett schabrak i någon snygg färg - frågan är vilken? Tror sadeln var mörkbrun och tränset svart.

Senast ändrad:
Sv: Vilken färg till ponnyprinsessan?

jag tkr att du ska lila elr ljus blååå

ett träns som matchar sadeln vore väl bra!

eller ett mörkbrunt schabrak med guld pp kanske.

Har funderat på träns också :) men vet inte vad man ska köpa i så fall, får ju bli ett för kanske max en kanske 400 kr inkl frakt. Men jag vet inte, det är ju svårt , det kanske hon vill köpa själv för jag vet inte vad hon har tänkt sig. Dock tror jag en lite tunnare engelsknosgrimma eller aachen vore fint. Det ska i alla fall vara en som passar för både hoppning och dressyr. Hon är ju ganska nätt med litet huvud så för bred passar nog inte just denna damen :) .

Vad tror ni om träns då? Finns det något i den prisklassen, kanske med något lite finare pannband också?

Kan tillägga att den lilla ryttarinnan på blivande 9 år inte tycker att brunt är så flashigt :angel: (även om jag också hade tyckt det vore snyggt :D )

aaaw :love: ponnyprakt har ett jättefint lila "buddies" schabrak som nog hade varit såååå fint!

Det var jättegulligt :love: , hade ju nästan glömt bort PP eftersom det inte är så mycket för mig :angel: men det blir nog ett sådant :) tror denna krabat blir jättefin i just lila

Liknande trådar

Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 649
Senast: manda
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
4 020
Senast: jemeni
·
Kläder & Bli fin Jag ska på bröllop på sydligare breddgrader i mitten av juli och har börjat fundera på klädsel. Jag snubblade över den här klänningen på...
Svar
18
· Visningar
1 437
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka