Vilken färg??

TheHunted

Trådstartare
Vilken färg skulle passa min häst tycker ni??
Hon har brun utrustning. Tänker då mäst på schabrak och lindor.
Hon är ett Connemara sto

Snälla hjälp mig:
HPIM4355.jpg

HPIM4223.jpg

Sv: Vilken färg??

Håller med Centaur, creme!
Kanske inte lika praktiskt till vardags, då säger jag olivgrönt/ sage... INTE marinblått, världens tråkigaste färg....

Brunt.....chokladbrunt :love:

by the way....fin färg på hästen o fin häst :bow:

Håller med om olivgrönt, en mkt praktisk färg dessutom och ganska lätt att hitta; men det är inte så jättemånga som använder färgen än! :)

Tkr att mörkgrönt (inte oliv, utan mörkare) skulle vara snyggt :P Fin häst förresten!

Beige, naturfärger, mörkblått, mörkgrönt, brunt.

Tack för alla kommentarer! ;)
Visst är hon fin :d :love:

kan inte någon skicka en bild på ett creme/beige färgar Schabrak och ett olivgrönt och ett chockladbrunt

En kompis till mig tyckte hon skulle passa i vinrött, vad säger ni om det??

Senast ändrad:

Här är väl ett chokladbrunt iaf, jag tror hon skulle vara absolut finast i cremefärgat!! :)
2021-3421_1.jpg

creme, och brunt i olika nyanser. helt klart

som sgat kan ju creme vara lite osmidigt till vardags, men kanske passar det toppen till tävling..

tror det blir lite jobbigt med creme färgade grejer, så gönt, marinblått eller brunt, eller vinrött, allt bror väll på vad affären har
tack för alla tips kom gärna med flera

Finns olivgröna shabrak från Mia's, men jag har tyvärr ingen bild på mitt o inte hittar jag nån bild på nätet heller. Men här är en bild på ett olivgrönt täcke (oxå det mkt bra förresten!) Det är Event.

eventstall.JPG

Liknande trådar

Hästmänniskan Min dotter har en foderhäst. En varmblodstravare,7 årigt sto. Hon har inte haft föl,är inte inkörd. Hon kan alla gångarter men inget... 2
Svar
20
· Visningar
1 289
Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
149
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 199
Senast: Capybara
·
Övr. Katt Vad har kattungen egentligen för färg? Han är brun, inte riktigt chokladig utan mer 'dassig' brun. (Tycker pälsen är silvrig i botten...
Svar
18
· Visningar
1 041
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka