Vilken film kommer citatet ifrån?

Dålig stil, mycket upprörd osv...;)

Kanske bara jag som tittar på töntaction här :o, men den har vunnit två oscars så borde inte vara ensam om att sett den.

Jag gillar också töntaction men är dålig på att känna igen fraser. Allt annat somnar jag till...förrutom yrrol då;)
 
Jag gillar också töntaction men är dålig på att känna igen fraser. Allt annat somnar jag till...förrutom yrrol då;)

Somnar bara till vissa filmer (animerat, långsamt tempo, gamla disneyfilmer och liknande), stress-/sömnproblem. Mår dålig om jag inte ser slutet innan jag sover, helst för att jag vill veta att skurken är död. Varit så sedan jag var barn, mamma och pappa fick kontrolltitta först så att skurken inte försvann och levde vidare innan jag såg dem. Kunde vara både blod och läskigt men jag fick inga drömmar så länge hen dog under filmens gång.

Har sedan alltid varit duktig på att minnas, ruskigt bra bildminne. Inte helt eidetiskt (har testat) men jag har en thing för låttexter och citat även memorera listor etc, tyvärr extremt dålig på nummer. Folk på jobbet kan fråga mig om vad de ska göra då jag 90% av tiden memorerat deras dagordning och min egen efter att läst den en gång.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 337
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 782
Skola & Jobb Jag vill börja plugga. Punkt. Och det är det enda beslutet jag har lyckats ta, sen kommer jag inte längre. Jag vet helt enkelt inte...
Svar
4
· Visningar
573
Senast: niardasp
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 187

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp