Vilken hingst var det?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Zuzzi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 873

Zuzzi

Trådstartare
Vilken hingst var det som ofta gav avkommor som inte hade något tagel på svansen? Han själv hade inte heller nått vad jag kan minnas

Sv: Vilken hingst var det?

Ja det går inte att ta fel på hans gener när man ser den lilla dammvippan som oftast står rakt ut under loppen!:D

Jag har några hästar med Iran Scott i stammen. Bl a två där han är morfar. Det lustiga är att det är de hästarna som har mest svanstagel av alla mina... riktigt tjocka yviga svansar. Tänk hur det kan slå.:rofl: :rofl:

oki skrev:
Iran Scott - de svanslösas konung...

Jag har Iran Scott i stammen i 4:e el: 5:e led och dåligt med tagel nedärvs fortfarande...det "konstiga" är att de med dålig svans brukar bli "bäst":bow:

Liknande trådar

Avel Funderingarna går lite kring att betäcka min swb och jag har såklart lite koll på en del hingstar. Men det är ju alltid ett sammelsurium... 2
Svar
38
· Visningar
3 655
Senast: Hedwig
·
Avel Tidigt på säsongen men jag tittar och följer hingstarna som visas nu utomlands. Har ögonen på flera st som visat sig lite extra men såg... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 523
Senast: Freazer
·
Trav Är en som är ganska ny inom trav och monté världen och funderar på att köpa min första monté sadel. Men vet inte riktigt vilken? Väger...
Svar
1
· Visningar
315
Senast: MayGrace
·
Hästhantering Hej! Jag har inte någon direkt erfarenhet av hingstar och vet inte riktigt hur dom kan vara med andra. Just nu har vi en 24 årig B-ponny...
Svar
4
· Visningar
871
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Hönstråden II
  • Gps-halsband