Vilken hingst?

B

**BORTTAGEN**

Tänkte betäcka mitt fullblodssto till våren. Hon är ca 165 cm. (Har stam som ej finns i Sverige.) Hon rör sig trevligt men jag är mer inriktad på hoppning. Bra steg gör naturligtvis ingenting. Vill helst ha en avkomma över 165 cm.
Har ni några tips på bra hingstar till fullblodsston?
 
Titta på ditt stos negativa sidor tex om hon har lite dålig trav så ska du ta en hingst som har en mycket bra trav. men ett hett tips tycker jag är Feliciano. Har bara sett snygga å bra hopp hästar efter den mannen!
 

Liknande trådar

Avel Frågar åt en vän. Söker tips på Welsh hingst på semin (helst) eller som står i Norrland. Helst C-ponny. Även D-ponny är av intresse...
Svar
3
· Visningar
478
Senast: Robina
·
Avel Hej, hoppas få att få lite bra tips och råd här. Jag har ett D-ponnysto som jag vill använda för att få fram en liten storhästavkomma...
Svar
9
· Visningar
1 395
Senast: sorbifolia
·
Fritid Jag, sambon, och hunden vill hyra en stuga på en camping i typ mellersta Sverige, tänk typ max 40 mil från Nyköping men inte i några...
2
Svar
25
· Visningar
914
Senast: ii-ssa
·
L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 070
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Annonsera mera VII
  • Dressyrsnack 16

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp