Vilken hjälm är vad?

Sv: Vilken hjälm är vad?

Nej, då är det ju klart att man ska ha grå hjälm, tänkte inte så långt.. :banana:

Så.. jag som inte är allför insatt i COs hjälmar men ändå funderar på att köpa en, vilken är "bäst"? och vilken är snyggast? :)

Jag har bara haft JW och den tycker jag är både bra o snygg. Men det är väl en smaksak, som med allt annat.

Sorbe skrev:
Den där andra GPA hjälmen som Lund och MMB rider med kostar ju 12.400 kr, hade de tänkt att Speed Air "flugan" skulle ligga i samma prisklass?
Och - NEJ. Jag har inte tittat fel, stod det namnet på prislappen på hjälmen. :crazy: .

Min tränare har den hjälmen ;) hon lade 12500 kr för den :D

KL

Någon som har hemside adresser där man kan se bilder på olika sammetshjälmar typ CO? Finns det liknande fast billigare? CO kostar ca 2500 va?

såg den andra tråden nu..

Senast ändrad:

Liknande trådar

Utrustning Då var det dags för en ny hjälm då den gamla överskridit sitt "bäst före-datum" på tok för mycket. Nu velar jag mellan de olika...
Svar
18
· Visningar
3 919
Senast: Nomina
·
R
Hoppning Köpte en gpa limited edition i somras, då var den trång men nu har den blivit alldelles förstor, har testat att lägga i ilägg men inget...
Svar
6
· Visningar
1 103
Senast: Jordgubbsskit
·
C
Utrustning Jag håller på att uppdatera min tävlingsutrustning och har lite problem med att hitta allt... Min hjälm börjar bli sliten så det är dags...
Svar
17
· Visningar
1 257
Senast: Salinero
·
Utrustning Ska snart köpa ny hjälm då min senaste är förbrukad... :( Vet dock inte om den tog någon skada men vågar inte chansa, den har fått en...
Svar
5
· Visningar
969
Senast: Septicemia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025