Vilken hjälm är vad?

Sv: Vilken hjälm är vad?

H2000 dvs. Hampton
h2000.jpg

Nej det ska du inte skitunge! Då blir jag avundsjuk för jag måste vänta hela hmmm 5 månader på min :p

Notorius skrev:
Nej det ska du inte skitunge! Då blir jag avundsjuk för jag måste vänta hela hmmm 5 månader på min :p

Mohahaha. Då vet jag allt vad jag ska göra på måndag! :D

Hahahaha rätt åt dig.
Nej jag är inte alls avundsjuk. Du kommer se ut som en alien.
Jag är inte avundsjuk.
:angel:

Vilket inte säger mig speciellt mycket eftersom du uppenbarligen tycker "flugan" och JW-saker är snyggt....

Jag har en Charles Owen JW Som jag även har när jag tävlar dressyr, och det funkar iallafall.. :bump:

Morran skrev:
Vilket inte säger mig speciellt mycket eftersom du uppenbarligen tycker "flugan" och JW-saker är snyggt....

Ursäkta? Fan var det där för fräs?
Men seriöst, kolla på bilden, den är INTE snygg. Är typ ingen som gör det, okej, om du gör det så vet jag nu vad du har för smak! :rofl: .

Jag ville veta om någon visste något om H2000, inte om den var ful eller inte. Har svårt för självutnämnda stilpoliser som dessutom inte kan uttrycka sig konstruktivt.

Vilken hjälm är det som kallas för "flugan"? Finns det bild på den?

Okej, antar att det är den senaste, den som dom flesta större ryttare kommer att ha snart i världs cupen..

Sorbe skrev:
Den kostar typ 4.700 kr hos oss. Men sett den på flera ställen för över 11.000 kr! :eek: .

den för 11.000...?? var inte det den i kolfiber med läder på skärmen?? den kostade 12.400 på skara hästsport på Sm:et nu iafl...

Liknande trådar

Utrustning Då var det dags för en ny hjälm då den gamla överskridit sitt "bäst före-datum" på tok för mycket. Nu velar jag mellan de olika...
Svar
18
· Visningar
3 920
Senast: Nomina
·
R
Hoppning Köpte en gpa limited edition i somras, då var den trång men nu har den blivit alldelles förstor, har testat att lägga i ilägg men inget...
Svar
6
· Visningar
1 103
Senast: Jordgubbsskit
·
C
Utrustning Jag håller på att uppdatera min tävlingsutrustning och har lite problem med att hitta allt... Min hjälm börjar bli sliten så det är dags...
Svar
17
· Visningar
1 257
Senast: Salinero
·
Utrustning Ska snart köpa ny hjälm då min senaste är förbrukad... :( Vet dock inte om den tog någon skada men vågar inte chansa, den har fått en...
Svar
5
· Visningar
969
Senast: Septicemia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka