Vilken hjälm??!! (hjälp)

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare _matulda_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 2 966
Sv: Vilken hjälm??!! (hjälp)

Alla dessa hjälmar är snygga. Spelar ingen roll vilken du köper utan mer om det lutar mot läderhakband eller ej. Jag har en show hat (tror det är samma som the rider?) och en Hampton och älskar dom.

kl

vad ligger the rider på i pris?

ingen som vet på ett ungefär?

*KL*

Lånar denna gamla tråden, då det är samma ämne...!

Har kollat på Charles Owens hjälmar ett bra tag och ska ha en "vanlig" med nylonband (som gamla Show Hat)
Jag har en Rider 2000 nu som är helt okej. Har provat en The Rider (såg ut som en svamp) och nu till frågan:
-Har hittat en hjälm som heter Charles Owen Young Rider Hat. Någon som provat den i verkligheten? (hade varit trevligt om någon sa att den var exakt som gamla Show Hat, men det förväntar jag mig kanske inte :angel: :D)
Vad är skillnaden mellan denna och de andra?

Så här ser den ut:
https://www.derbyhouse.co.uk/prodshow.asp?id=541&cat=3&scats=72,101

Liknande trådar

Utrustning Förut när jag ägde häst var sadel och bett det värsta jag visste att köpa. Nu har jag ett hästlöst problem. vad fasiken ska jag ha för...
Svar
8
· Visningar
2 408
Senast: Drago
·
Utrustning Som så många andra sitter jag också fast i sadeldjungeln. Jag fick hem min häst (12 år, valack, 168 hög, 75% Trakehener 25% Eng...
Svar
5
· Visningar
1 998
Senast: ameo
·
K
Dressyr Jag behöver seriös hjälm hjälp! :) Jag vill börja tävla dressyr med min häst. Ska dessutom köpa ny hjälm då jag inte tycker min...
Svar
9
· Visningar
1 726
Senast: Snuffel
·
Utrustning Har nyligen köpt ny häst och tusentals saker till honom, och nu känner jag att det är dags att uppdatera även min egen utrustning. Men... 2
Svar
23
· Visningar
2 871
Senast: Melina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka