Vilken hund?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Queen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 69
  • Visningar Visningar 6 463
Sv: Vilken hund?

Du gapar för stort.Ingen som jag kan se har påstått det! Kan du?:D

Vad snackar du om?Jag svarade på bebbens inlägg!Vad skrev jag till dig ?:confused:

Läs inlägg #58 igen och se bredvid i högra hörnet vem du har svarat ..

Nog för att jag ibland kan läsa slarvigt, men Calazirya och Bebben är ju inte det minsta likt!

Men var det inte rätt uppenbart att hon inte menade dig..?

suck

Nja det var väl därför jag frågade först , eller skrev att jag inte hade skrivit något om Sarloos !!

Vad suckar du över ?

Gäspa istället nu när det snart är natt ;)

Dessutom kan det ju vara bra att veta hur det fungera så det inte blir onödiga missförstånd ...

Jag skrev allmänt om inlägg 58.Sen hur sidan lägger upp mina svar har inte jag någon aning om.Jag tryckte inte på något speciellt sett iallafall.:confused:

Nej jag försöker förklara hur forumet fungerar :)

Om du vill svara på en specifikt inlägg så trycker du på "Citat-svar"

Om du vill Svara rent allmänt på en användare så använder du : Svara på detta eller Snabb-svar

Men du "ska" använda den användares svarsknapp som du vill rikta ditt svar till.

Då står det högst upp i högra hörnet på ditt inlägg ex:
Svar på Sv: Vilken hund? av Calazirya

Då vet andra användare att du riktar ditt svar till mig :)

Om du bara vill tillföra diskussion något allmänt så använder du den användares svarsknapp som startade tråden !

Hänger du med ?

Liknande trådar

Hundavel & Ras I ärlighetens namn kommer det nog bli en whippet igen, men jag har länge tyckt att mellanpudlar verkar väldigt trevliga, sportiga... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 255
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 212
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Hej! Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har... 2
Svar
22
· Visningar
1 912
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 941
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka