Vilken jacka funkar ?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare yellowbananaseller
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 566
Y

yellowbananaseller

Solen strålar på som bäst nu, men jag känner på mig att vintern snart kastar sig över oss och då behövs ju rejäla kläder för att klara kylan när man är ute hos hästarna. Jag har länge funderat på att köpa en ridjacka men aldrig varit särskilt aktiv i mitt letande, och undrar nu om jag kanske kan få hjälp med detta ?
Finns det någon jacka som klarar hösten vindar, vinterns kyla, vårens försommarvärme och sommarens dåliga dagar ?
Vore toppen om någon kunde komma med något förslag (: Tack på förhand!

Sv: Vilken jacka funkar ?

Hej!

Pröva en jacka från Finntack (trav utr.) Jag har haft min i åtminståne fem år. Jag har jobbat i den i tre av de åren och sen haft den i mitt stall hemma. (har jobbat med hästar) Den håller ännu det kan man kalla bra grejjer. Finns massor av olika fodringar och modeller...

Lycka till.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under... 2
Svar
26
· Visningar
8 113
Senast: Calmiche
·
Hästmänniskan Jag är så jävl ledsen, rent ut sagt. Jag har en häst som jag haft i nästan sex år, en häst som jag älskar otroligt mycket. De första... 2
Svar
23
· Visningar
4 781
Senast: mackan
·
Trädgård & Växter Förra sommaren planterade jag en murgröna i en skapligt stor blomsterlåda på min inglasade balkong. Under sommaren och hösten växte den...
Svar
0
· Visningar
988
Träning Jag behöver tips, och jag varnar redan på förhand för att det kan bli långt. Jag har en sexårig ponny som jag har haft i ganska exakt...
Svar
15
· Visningar
3 392
Senast: Kiwifrukt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka