Vilken käk

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare ELine
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 269
E

ELine

Behöver ny käk åt ett kallblod som kan bula ner sig nåt hemskt, pinnen fungerar inget vidare. Raymond och Frank O'Mara, vad skiljer de åt? Vilken föredrar ni?

Har även fått tips om att en Hutton kan fungera, någon som vet?

Hjälp hjälp!

Sv: Vilken käk

Jag harför mig att Mark O'Mara käken är ngt mildare än Raymond. Mitt kallblod trivdes ypperligt med den i alla fall (bulade till sig stora sår i överkäken av pinnen) sen är den klart smidigare än Raymond.

Tack för tips! Ska prova en Raymond i veckan och så får vi se om vi får tag i en O'Mara också, vore kul att testa båda. De hade ingen hemma på affären och ingen har att låna ut. Det gäller ju att hitta nåt som passar i storlek också, han drar x-full så man får skarva och modifiera överallt.

Pullnät har jag aldrig sett, bara hört talas om, får man ut huvudet med det också? Han behöver komma ifrån halsen lite.

Mm han har gått med det förr och det funkade bra så det ligger också på att-prova-listan :grin:

Liknande trådar

Ridning Jag har börjat rida en fin kallblodstravare som jag inte vet så mycket bakgrund kring. Hon har gått på trav för snart tio år sedan men...
Svar
16
· Visningar
1 237
Senast: Pinus
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
18 312
Senast: qitis
·
Hundträning I fredags kom min adoptivhund från ett shelter i Rumänien. Han är runt 5–6 månader gammal, och som ni kan tänka er har det varit en stor... 2
Svar
34
· Visningar
5 498
Senast: Sel
·
R
Hundträning Jag har insett att jag behöver skaffa mig något mer ordentligt till hundpromenader och -träning. Jag har i nuläget någon relativt billig...
Svar
10
· Visningar
586
Senast: Rumpnissen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka