Bukefalos 28 år!

Vilken karaktär/serie eller film?

Star Trek, tänk att få åka runt på Enterprise. Lätt att jag skulle flörta vilt med Picard eller Riker. Eller uppleva Deep Space 9, då skulle jag nog vilja vara Kira Nerys, lite coolt att vara tillsammans med Odo the shapeshifter. :love:
Fast å andra sidan är det rätt så mycket krig där så vet inte om jag vågat vara där så länge. :p
 
Star Trek, tänk att få åka runt på Enterprise. Lätt att jag skulle flörta vilt med Picard eller Riker. Eller uppleva Deep Space 9, då skulle jag nog vilja vara Kira Nerys, lite coolt att vara tillsammans med Odo the shapeshifter. :love:
Fast å andra sidan är det rätt så mycket krig där så vet inte om jag vågat vara där så länge. :p
Se bara till att du inte får en röd tröja så går du nog säker :up:
 
Ska döpa min katt till Professor McGonagall :angel:
Är inte Nevilles fru Hannah färdig helare och jobbar i sjukvårdsvingen nu också? Då får vi bra hjälp också om vi råkar skada oss när vi blir för exalterade:banana:
Missade du vad jag tog med i citatet tidigare? :p
han gifter sig med Hannah Abbott, som tar över Läckande Kitteln. Det är okänt om paret någonsin fick några barn
Man kanske får rabatt på lite dricka! :D Kanske råkar man på neville själv där :o:bump:

edit: Själv blir jag sugen på att döpa en hund till Tramptass/Padfoot :love::p eller Sirius :love:
 
Det är hon visserligen! :D Men åh vad jag hade velat gå på Nevilles lektioner!! Och få ströva i skogen tillsammans med Firenze :love:
Ugh, skulle du verkligen ge dig iväg i den skogen? Med dessa spindlar som kan bli större än bilar ... :cautious:
Hagrid!! Jag vill fika med Hagrid :love:
 
Vilken konstig fråga! Jag behövde fundera ungefär en kvarts nanosekund - jag skulle naturligtvis leva i Harry Potters värld och gå på Hogwarts! :love:
Jag är ung nog att jag skulle ha "missat" Voldie ändå, så det känns som ett tryggt val.

Om jag måste välja en person så vill jag egentligen inte vara på den tiden, det var lite obehagligt, men jag säger Luna Lovegood för att hon är den coolaste tjejen i hela serien!
 
Missade du vad jag tog med i citatet tidigare? :p

Man kanske får rabatt på lite dricka! :D Kanske råkar man på neville själv där :o:bump:
Jo jag vet att hon drev Läckaande Kitteln efter Tom och att de bodde där men sen valde hon att utbilda sug till helare och fick tillslut ( nutid) jobb på Hogwarts.

Fasen lyckas inte klistra in texten...
 
Jag försökte få döpa mitt fuxföl (sto) till Nagini men syster (delägare) vägrade :cautious:
Eh, kanske lite klokt att inte döpa en häst efter en människodödande gigantisk orm som hade i sig en bit av själen till en av de ondskefullaste personerna i världen :angel::p
 
Vilken konstig fråga! Jag behövde fundera ungefär en kvarts nanosekund - jag skulle naturligtvis leva i Harry Potters värld och gå på Hogwarts! :love:
Jag är ung nog att jag skulle ha "missat" Voldie ändå, så det känns som ett tryggt val.

Om jag måste välja en person så vill jag egentligen inte vara på den tiden, det var lite obehagligt, men jag säger Luna Lovegood för att hon är den coolaste tjejen i hela serien!
En till som vill gå på Hogwarts. Vi kan skapa en Buke klubb och öva våra trollformler
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 630
Senast: Tofs
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Som en person med flera hälsoproblem genom livet som vården inte har kunnat hjälpa, så har jag kommit att fundera en hel del över just...
2
Svar
30
· Visningar
4 577
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har inte lyckats jättebra än med att komma ner i varv och återfå energi- och tidsbalans... Jag har försökt avsluta mina för många...
Svar
0
· Visningar
361
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag brukar göra en (underbar!) rawfood frukoströra baserad på groddade nakenhavrekorn. För det ändamålet så groddar jag en stor bunke...
Svar
0
· Visningar
348
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp