Vilken karaktär/serie eller film?

Nu vill jag ha en Shettis döpt till Voldemort :love:
Det finns en supersnygga liten shettishingst som heter Volder Morte. Så himla fräsig liten sak! :love:
Volder-Morte-3.jpg
 
Det är nästan det värsta! Fast han kanske klarar sig utan en patronus i och med att han har Fred på andra sidan?
Ja och i dagens läge borde han inte behöva använda sig av en heller, hoppas man. Alla hans glada minnen är ihop med Fred och kantas av sorg :cry:
 
Jag vet... Fast jag tror Slughorn fortfarande är kvar. Inte läst något annat men han är väl runt 100 år nu så lite långsam borde han vara.
Och Snape är ju död :grin:
:rofl: slughorn försöker nog fortfarande med sin klubb också och skryter "jajamänsan, jag hade harry potter i min klubb, han var ett geni och här ska ni höra, jag hjälpte honom på vägen till att ta ned ni-ve-... erm, voldemort!" :p:grin:
 
Fast en patronus är ju liksom det godaste som finns, uppmanas av de bästa minnena man har, ren lycka och trygghet osv ... att han inte kan frammana tillräckligt goda minnen för det .. :arghh::cry:
Inte ens när han och Angelinga gift sig och skaffat barn. Vet att han döpte ena barnet till Fred
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 613
Senast: Tofs
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Som en person med flera hälsoproblem genom livet som vården inte har kunnat hjälpa, så har jag kommit att fundera en hel del över just...
2
Svar
30
· Visningar
4 520
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har inte lyckats jättebra än med att komma ner i varv och återfå energi- och tidsbalans... Jag har försökt avsluta mina för många...
Svar
0
· Visningar
356
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag brukar göra en (underbar!) rawfood frukoströra baserad på groddade nakenhavrekorn. För det ändamålet så groddar jag en stor bunke...
Svar
0
· Visningar
341
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp