Vilken karaktär/serie eller film?

Stackars McGonagall då när nästa genaration Potter/ Weasley dundrade in igen
giphy.gif

:rofl::D
"Jag känner att mitt hjärta gör sig påmint ..." :p
 
Tänk er färden mot hogwarts där de drar vagnarna, fulla med onepieces i olika glada färger som svävar i luften och drar vagnarna :rofl::D
Några med lite glitter och fjädrar i manarna också :angel::D
:rofl::rofl::rofl:

Tänk när dr berättar för föräldrarna. Känns som en självgående vagn är lättare att ta än vagnar dragna av onepices med fyra ben :rofl:
 
"Oh nej då, Professor Longbottom odlar bara nyttiga saker! Alla möjliga grejer som botar allt möjligt som genom ett trollslag!"

... :cautious::cautious::cautious::cautious::cautious:
"Älskling, har du känt dig yr efter ha druckit något?"
"Öh .. när jag var förkyld så fick jag nåt som gjorde att det rök ur öronen på mig!"

:nailbiting:O_o:cautious:
 
Those muggles..! :angel::p

Hihihi!
Borde sova, måste sova men sover jag? Nej!! Ligger och fnissar och tycker det är skitskoj att diskutera livet på Hogwarts. Känner att prioriteringarna i livet ligger rätt nu . :up:

"Och pp eftermiddagen fick vi förvandla bägare till råttor!"
 
Hihihi!
Borde sova, måste sova men sover jag? Nej!! Ligger och fnissar och tycker det är skitskoj att diskutera livet på Hogwarts. Känner att prioriteringarna i livet ligger rätt nu . :up:

"Och pp eftermiddagen fick vi förvandla bägare till råttor!"
Jag borde också lägga mig :o men lyssnar istället på det här:
från filmen av min favorit bok :love:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 613
Senast: Tofs
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Som en person med flera hälsoproblem genom livet som vården inte har kunnat hjälpa, så har jag kommit att fundera en hel del över just...
2
Svar
30
· Visningar
4 518
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har inte lyckats jättebra än med att komma ner i varv och återfå energi- och tidsbalans... Jag har försökt avsluta mina för många...
Svar
0
· Visningar
356
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag brukar göra en (underbar!) rawfood frukoströra baserad på groddade nakenhavrekorn. För det ändamålet så groddar jag en stor bunke...
Svar
0
· Visningar
341
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp