Vilken kavaj ska jag köpa?

Sv: Vilken kavaj ska jag köpa?

Okej, nu behöver jag smakråd!

Hittade en Animo Lootha som det är lite rea på (nätbutik). Jag tycker den ser väldigt enkel och klassisk ut, jag har provat Animo men inte just den modellen.

Jag kan ju givetvis beställa och skicka tillbaka om den inte passar.. Vet någon hur den ser ut bak med sprund? Framgick inte av bilderna tycker jag.
 
Sv: Vilken kavaj ska jag köpa?

Det stämmer.

Jag beställde Animo-kavajen i storlek 38, som jag brukar ha men den var för trång över axlarna. Skickade tillbaka och fick en i storlek 40, som ´sitter bra över ryggen och axlarna men inte helt tight runt midjan. Det fick bli den iaf, tyckte inte det störde, den satt snyggt ändå.

Tack för alla tips!
 
Sv: Vilken kavaj ska jag köpa?

knapplån

jag fick hem min pikeur sarissa igår, väntat på den en längre tid. Den var iaf väldigt snygg och dragkedjan är kort så jag tror inte den bubblar sig.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag söker tips om blå kavaj som är ganska mörkt blå men ändå tydligt blå. Färg och längd ungefär som bilden (jag kan behöva längre för...
Svar
6
· Visningar
1 868
Senast: Freazer
·
Utrustning Vill ha åsikter på dessa saker, hur de är (kvalité, passform, storlekarna, prisvärda, utseendemässigt....). Har funderat på att köpa dom...
Svar
19
· Visningar
1 453
Senast: Russis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp