Vilken mobiltelefon rekommenderar ni?

Kiwifrukt

Trådstartare
Min mobil har i natt meddelat att den säger upp sig själv med omedelbar verkan, och har gått till de sälla jaktmarkerna. Det är en Sony Xperia Mini, köpt 2011, så jag anser inte att det är värt att lämna in den för reparation, det behövs förmodligen en ny mobil.

Vilka telefoner har ni? Vilka skulle ni rekommendera? Jag har varit nöjd med den gamla, och även föregångarna har varit Sony. Jag använder den främst till att skicka sms, ta bilder och lyssna på musik, men vill också kunna använda Facebook och gå ut på nätet. Tyvärr är ekonomin lite pressad, då jag pluggar och tar examen om någon vecka, och tyvärr inte fått något napp på jobbsökandet än, men runt 2000 kronor kan jag tänka mig att ge.
 
Sv: Vilken mobiltelefon rekommenderar ni?

HTC One S!
Man kan köpa en ny för ca 2500 kr, stor men inte för stor skärm, android, bra kamera och helt ok ljud om man köper egna hörlurar till :D
 
Sv: Vilken mobiltelefon rekommenderar ni?

Inte för stor och inte för liten, heller. ;) Något större än min gamla kanske, men inte en halv dator heller. Mitt enda krav är att den ska vara någorlunda lätt att transportera med sig i fickan, jag måste kunna ha med den när jag rider ut.
 
Sv: Vilken mobiltelefon rekommenderar ni?

Xperia J?
Xperia Go? Liten, vattentålig, helt okej men otydlig skärm när man surfar.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp