M
-moa-
Jag har sett en John Whitaker hoppsadel till salu och den är två ton brun (ljusare på säte och knästöd/vadstöd) och har nåt ganska långt skrivet 'runt' vadstödet, nåt med Whitaker o nåt mer men itne John bara tror jag inte.
Vilken modell är detta, hittar den inte på hemsidan och undrar lite om den.
Går den att värma om som det indikeras av säljaren och i sånna fall hur breda brukar man kunna få dom som max?
Hur är bommen i dom? Jag behöver en ändringsbar, lite rakare bom (inte spikrak) som kan bli ganska bred, iallafall 105grader.
Passar den en lång manke mån tro? Den ser ju ut att kunan få plats med lite manke där (mitt sto är har inte jättestor eller jättelång manke men lite åt det hållet nu när hon är omusklad)
Snälla om nån vet nåt så svara!
ps. hur är dom att rida i? hårda/mjuka etc.?
Vilken modell är detta, hittar den inte på hemsidan och undrar lite om den.
Går den att värma om som det indikeras av säljaren och i sånna fall hur breda brukar man kunna få dom som max?
Hur är bommen i dom? Jag behöver en ändringsbar, lite rakare bom (inte spikrak) som kan bli ganska bred, iallafall 105grader.
Passar den en lång manke mån tro? Den ser ju ut att kunan få plats med lite manke där (mitt sto är har inte jättestor eller jättelång manke men lite åt det hållet nu när hon är omusklad)
Snälla om nån vet nåt så svara!
ps. hur är dom att rida i? hårda/mjuka etc.?