Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej? Om det är så att folk här svarat så fel så borde befolkningen i stort göra det också men det gör de inte. Så antingen är INTJ överrepresenterade här eller så svarar folk annat än de borde.Borde inte det säga lite om trovärdigheten i såna där tester?
Antingen har ju folk här då svarat "fel", och vem avgör hur man ska svara för att svara rätt om det inte är folks egna uppfattning om sig själva som är "rätt" i ett självskattningstest?
Eller så är INTJ extremt överrepresenterade på buke, det låter osannolikt.
Jag roade mig med att göra lite olika test för att se de olika kategorierna. Hittils verkar alla vara "väldigt ovanliga". MB är humbug.Älskar att det finns så många INTJ här när det är en av de absolut mest ovanliga varianterna.![]()
Nej alla är inte väldigt ovanliga?Jag roade mig med att göra lite olika test för att se de olika kategorierna. Hittils verkar alla vara "väldigt ovanliga". MB är humbug.
Jag roade mig med att göra lite olika test för att se de olika kategorierna. Hittils verkar alla vara "väldigt ovanliga". MB är humbug.
Det kan väl vara användbart för individen?Fast det ÄR INTE användbart, det är debunkat om och om igen. Handlar inte om tyckande![]()
Fast det ÄR INTE användbart, det är debunkat om och om igen. Handlar inte om tyckande![]()
Forumsformatet tror jag passar introverta väldigt bra. Hästmänniskor överlag är mer alla sorter.Intressant att majoriteten här verkar klassas som introverta i testet och själva bekräftar det.
är det för att introverta gillar att umgås på nätet eller är hästmänniskor mer introverta än övriga befolkningen?
Och/eller är svenska kvinnor mer introverta än populationen som 16personalities har fångat upp?Intressant att majoriteten här verkar klassas som introverta i testet och själva bekräftar det.
är det för att introverta gillar att umgås på nätet eller är hästmänniskor mer introverta än övriga befolkningen?
Intressant att majoriteten här verkar klassas som introverta i testet och själva bekräftar det.
Min väldigt kvalificerade gissning är att ingen som träffar mig skulle tro att jag är lagd åt det mer introverta hållet, jag är en social kameleont om jag måste. Måste jag inte, så är jag den helst som står på sidan av, iakttar och lyssnar, bildar mig en uppfattning om individer, grupp och gruppdynamik och jag har inte något stort behov av socialt umgänge med diverse folk öht.
Min väldigt kvalificerade gissning är att ingen som träffar mig skulle tro att jag är lagd åt det mer introverta hållet, jag är en social kameleont om jag måste. Måste jag inte, så är jag den helst som står på sidan av, iakttar och lyssnar, bildar mig en uppfattning om individer, grupp och gruppdynamik och jag har inte något stort behov av socialt umgänge med diverse folk öht.