Bukefalos 28 år!

Vilken ras isf terrier?

Sv: Vilken ras isf terrier?

Wishes skrev:
Irish softcoated wheaten terrier? En mysig familjehund, och mycket allsidig, men endå en terrier =) gå in på www.swtk.se och titta! PM ar dig om min sida också om du vill kolla in lite "aktiva" wheatens!

oj då! då måste du få träffa min =) ska på sthlms södra tävling på onsdag.. .komma dit? då får du även träffa andra wheatens!

Haha! Jag tror dig, jag tror dig! Har varit inne och tittat på dina också. Tyvärr är jag för långt ifrån Stockholm, annars hade jag gärna tittat förbi!!

/Timsetim
 
Sv: Vilken ras isf terrier?

en sheltie? bra på agility, pigga och glada.
border collie är också aktiva hundar.

Nä, jag är som du. Jag är helt sjuk i terriern. Just nu ligger min foxterrierpojke och tittar mycket uppmanande på mig med sina bruna, klotrunda ögon och bara hoppas att jag vill gå ut och leka med honom :love:
Nej..ärligt talat. terriern är det enda rätta för mig tror jag. :D

En border terrier skulle jag aldrig vilja ha, har bara träffat riktigt otrevliga sådana.
Men du, en irländsk terrier? De är vackra och de har lång, fin nos :love:
Annars foxterriern. Även släthåriga är vackra och hemskt trevliga. Trevligare hund får man nog leta efter.
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 883
Senast: Myrten
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 268
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Va några år sen jag va aktiv här i hunddelen men nu har det börjat rycka ordentligt i hundsugsnerven och även om det är nått år tills vi...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 563
Senast: Hedinn
·
Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
28 622
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp