Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
pälsvården på en dvärgspets är väl egentligen inte mer än att borsta vilket dock verkar behöva göras nästan varje dag för att hålla den riktigt fin. låter man det gå en vecka lr mer så får man ganska mkt tovor att reda ut.. det har iallafall jag fått men det kan säkert variera från hund till hund.
i övrigt e han en liten flygande dammråtta med mkt energi som han hellre gör av med inne lr i trädgårn med sin boll/leksak än ute på en promenad. han har sina små egenheter så man får ta det onda med det goda och tvärsom
Jaså? Sicken otur, pratade med en uppfödare för länge sen som sa att man inte FICK borsta oftare än en gång i veckan för då borstade man "ur" pälsen.. Men så skiljer sig ju sånt från hund till hund å hon kanske mest ville få valp såld
Ja de är roliga de små liven, vavvan vill absolut inte ut och motionera i koppel, lös kan gå bra men promenader det är nödvändigt ont
Hundavel & Ras
Hej!
Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har...
Hästnyheter Francesco Zet var alldeles för pigg innan Elitloppsförsöket.
I loppet tog sig förhandsfavoriten till final – som sista häst.
– Är han på...