Vilken ridsportsgren är populärst i Sverige och varför?

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare Charm
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 683
C

Charm

Denna fråga ska jag använda mig av på min fackuppstats jag ska skriva i skolan. Jag skulle gärna behöva lite hjälp och information på svaret på detta. Jag hade tänkt att jämföra tre ridsportsgrenar hoppning, dressyr och fälttävlan och sedan få fram vilken av dessa tre som är svaret på frågan. Det skulle vara jättesnällt om du har information du vill dela av dig med. Jag har sökt en hel del men har inte kommit fram till någon bra fakta, så det skulle vara jättesnällt om någon ville skriva något =)

Sv: Vilken ridsportsgren är populärst i Sverige och varför?

hoppning görs flest starter där iaf
men fråga på ridsportförbundet,de har statisitk över sådant

Liknande trådar

Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 458
Senast: Majjijann
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
18 562
Senast: qitis
·
Samhälle Funderade på om jag skulle skriva det här inlägget i tråden om svensk politik, men det fick bli en egen tråd. Under de senaste åren...
Svar
8
· Visningar
1 115
Senast: MJLee
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 903
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka