Vilken vidd blir det

Sv: Vilken vidd blir det

Stubben 32 var för trång för min häst och han hade Prestige 37. Så 35-36 kanske?

jag gissade på 35 men jag är lite osäker kanske ska ta 36 iaf....

har ridit en del med en hippo dressage men det står ingen vidd på den :confused: men den ligger väldigt bra på hästen, o det gör även stubben 32, o nu ska jag köpa en JW doppiata o de har tydligen samma storlekar som prestige

Det ska det ju göra.. Om du kollar under kåpan, så står det massa tal, tex 17 35 45802, siffra nr två är bomvidden, alltså 35.

står inte så... vi har kollat, den är 17 tum men det är bara numret i en hel radda, ingen storlek o ingen vidd, har själv haft en pretsige o vet hur det brukar se ut men det gör inte det på den här....

Liknande trådar

Utrustning Har idag en Dominus som är vid i bomvidden, men jag funderar på om den är lite lite för rak, har kollat på en Jaguar bomvidd 28 (vid?)...
Svar
2
· Visningar
227
Senast: Fibusen
·
Utrustning Jag har hittat en Globus Clic begagnad som ägaren inte vet vidden på, ngn som vet vart den märkningen sitter? Det är bra pris så jag...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: Aleel
·
Utrustning Jag har grottat mig in i detta lite och har en stubben equisoft. Längden är som på bilderna men tänker spontant att själva gjorde borde...
Svar
14
· Visningar
662
Senast: QueenLilith
·
Utrustning Hej. Ny behöver jag er hjälp. Har precis hämtat hem min nya häst. Vid provridningen hade han en äldre Stubben dressyrsadel märkt 32 i...
Svar
4
· Visningar
583
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka