Vilket är ditt favoritobjekt till hästen????

Sv: Vilket är ditt favoritobjekt till hästen????

Favorit vet jag inte om jag vill kalla det, men en sak som jag inte fattat att jag klarat mig utan i så många år, är dom där transportgrimmorna som gör att man kan tränsa hästen i transporten utan att ta av grimman. Dom är bara helt suveräna när man har en häst som är krånglig att tränsa i transporten.

den lila slirna grimman å grimskaftet. de har hängt med i 14 år nu!

måste nog säga min Horseware täcken! sitter otroligt bra och har inte gått sönder (än :crazy: ) trots täckesmördare i hagen..

Hans fina ulltäcke med brodyr :)

Taragonas vintertäcke från horze är nog den bästa saken jag har til min lilla häst

Jag älskar mitt Capriati fleecetäcke!:love: . det är marinblått med guldfläta, passar min underbara ponny, men inte min snya storhäst:cry: .
Vill inte sälja den heller, den är för underbar, har alldeles för många minnen med sig.

Mina små reflexer som hänger i karbinhakar. Perfekta att fästa vart som helst; förbygeln, stigbyglarna, stalljackan... You name it!

Till minishettisen:hennes lila luddgrimma,fast den används sällan...
Till varmblodet:det nya shabraket som jag själv sytt.klarröd med stor rosett och brodyr...

Mitt oerhört läckra hoppschabrak som är svart och har guldpasspoal. Men det skulle ju inte vara riktigt lika läckert utan mina snygga, svarta benskydd med mässingspännen på min (fd) gör-läckra, gula häst! :love:

Min gula sidepull gjord av rep! :love:

Min supersköna westernsadel; Crates Arabaian!

Mina hampa skydd, har matchande fram å bak i svart, bara så snyggt :love:

Mitt westernträns. Ett enöras CheetaK med silver på :love:

Liknande trådar

Utrustning Hej, vet någon här något om böckman duo R? Vi funderar på och köpa men för min häst som får panik och blir klaustrofobisk i trailern...
Svar
2
· Visningar
261
Senast: Panikponnyn
·
Utrustning Jag har en spårklippt frusen b-ponny som i HW pony har 100 cm, tyvärr säljer inte HW varmare täcken än 250 gr vilket är för lite. Han... 2
Svar
31
· Visningar
1 548
Senast: Fiorano
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 096
Senast: Görel
·
Utrustning Jag har ett 6 år gammalt Ifor Williams 506 som fått fuktskador både på frontrampen som bakrampen. Materialet i ramperna består av...
Svar
4
· Visningar
301
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?
  • Valp 2025