Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
INTE TVÅAN!!den är livsfarlig..har varit med om när en sån pajjade..mitt i full galopp..hästen skende ut på en stor väg..men som tur var lyckades ryttaren böja sig framåt på nåt vis o stoppa pållen(det kallar jag skicklighet)Tur var att där inte kom nåra bilar*ryser*
Jag själv fick ju stopp på min pålle, men såg hela händelsen..det var läskigt..har senare hört fler som sagt samma sak..så ettan skulle jag säjja..utan tvekan..
nr. 2.
har ett liknande som nummer ett, har haft ett nr. 2 o har numera även ett supersnyggt i svart läder med mässing som jag köpte för 150kr! helt underbart läckert är det...
men nr. 2 är det som har varit bäst, min store bamse gick superbra på det, han älskade det =) dessvärre var hööks kvalité inte den bästa så det föll i bitar när jag red synd, för Ubble älskade det! red jätteofta på det, dressyr, ut o hoppa, han lyssnade o fungerade som en klocka på det =)
nr. 1 tkr jag är svårt att rida på, det är läskigt att ta i hästen för det känns så... knäckande/nedbrytande på nosryggen, jag är så rädd att bryta huvet på stackarn. + att han inte gillade det lika mkt, inte alls samma gensvar som på det lilla "Ponnyhacket"
När jag har ridit på hack har jag använt mig av liknande 1;an men istället för kedja har jag en läderrem under.
Det har funkat bra på min dåvarande häst. Min "nya" har jag inte ens provar ha hack på.
Hästnyheter Men du säger ju precis det i meningen jag fetat ovan? Min kommentar var att det ju liksom inte händer - från storlek 38 finns det oftast...
Ekonomi & Juridik Idag finns ett register :)
Det är borttaget med tiden.
Jag har sett "postfack"s lösningen, där varje hästägare bara kommer åt sitt...