Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså varmrökt lax till husdjur, det känns som det kan börja lukta skunk rätt snart... Och inget ont om skunkar, men de hör faktiskt inte hemma i sverige så har du tänkt att ha en varmröktlax som husdjur så måste du se till att hålla den kopplad hela tiden!
Man får inte glömma den sociala träningen och se till att laxen har fullgoda vaccinationer.

@Wingates Det beror väl med munkorg. Om du tränar den ordentligt från början så den inte bits borde det inte behövas.

Fast undra vad som funkar som träningsgodis? Dill? Eller färskpressad citron?
 
Man får inte glömma den sociala träningen och se till att laxen har fullgoda vaccinationer.

@Wingates Det beror väl med munkorg. Om du tränar den ordentligt från början så den inte bits borde det inte behövas.

Fast undra vad som funkar som träningsgodis? Dill? Eller färskpressad citron?
Ja du tänker så? Det kan stämma faktiskt.
Måste hitta en bra uppfödare med..

Färsk potatis kanske?
 
Nån som vill komma hit och göra min läxa? @Mammas kanske? @Barret @athena_arabians ? Kan locka med halvmulet väder och svettiga fötter. Seså, kom hit nu!
Jag gör inte ens mina egna läxor... Jag knåpar ihop nåt galet (affärsplan för Coffe shop i Amsterdam, utrymningsplan för Berga skog i arbetsmiljö och, för att återknyta till intimrakning, aerobicsövningarna Spank the Monkey och Shave the hamster på idrotten. Men tack för erbjudandet
 
Oskuld i vit klänning, gå ut i skogen?
Ett extra plus är då att den vita klänningen gör det lätt att se om du får andra, oönskade husdjur med dig

Ja du tänker så? Det kan stämma faktiskt.
Måste hitta en bra uppfödare med..

Färsk potatis kanske?
Med smör och salt? Och dill?

EDIT: Dagens bekännelse... Jag är språkfascist men tyvärr går det inget bra ihop med ryggläge i sängen och iPad på magen. Så min inre språkfascist har gått ner sig i Sobril-träsket och mina inlägg får intressanta ord... Bara som ett random fact såhär på kvällskvisten.
 
4241-1397761256-9aa7eb6098d171d3deb8e04c27b1c670.jpg


Den här bilden kom upp som slumpad bild ur bukegalleriet till höger! :love: Enhörningsfår!
 
Jag gör inte ens mina egna läxor... Jag knåpar ihop nåt galet (affärsplan för Coffe shop i Amsterdam, utrymningsplan för Berga skog i arbetsmiljö och, för att återknyta till intimrakning, aerobicsövningarna Spank the Monkey och Shave the hamster på idrotten. Men tack för erbjudandet
Kanske borde göra detsamma. På svenska. Och så får de helt enkelt bara ACCEPTERA LÄGET.

@niphredil Jag sa "Hola" i affärerna när jag handlade förra veckan, är det svårare än så?

Lisa Simpson? WHAT? :D
Hmm, lite svårare kanske. Kan du genom ditt "hola" uttrycka att det handlar om en något osäker framtid (men som inte är en plan eller ett beslut)? Vore suveränt!

JAAAAA men i den där jävla bukeawardstävlingen för tusen år sen där jag minsann kallades "bukes lisa simpson" av en viss jävla mammas!

@niphredil Låter underbart! Älskar på att titta på när andra äter utan att få själv.
Jag och @Mammas kommer så fort enhörningsdobermannen kan bära oss!
Fantastiskt! Jag ser fram emot att ha er här!
 
@niphredil Ja men det handlar ju givetvis enbart om att lägga rätt betoning så förstår de. Om de inte gör det är de idioter!!

Hahahaha!! Det hade jag glömt! :D Men ehehehehe.... Du ser väl hur kronan/lisasimpsonhåret ser ut på din avatar va? :D
 
@niphredil Ja men det handlar ju givetvis enbart om att lägga rätt betoning så förstår de. Om de inte gör det är de idioter!!

Hahahaha!! Det hade jag glömt! :D Men ehehehehe.... Du ser väl hur kronan/lisasimpsonhåret ser ut på din avatar va? :D
Ja men dåså, kanon! :up:

Hahaha hur faaaan kan du ha glömt det? Vi har ju till och med pratat om det. Att du, din nedrans mammas, på fullaste allvar nominerade MIG till "Bukes mest PK" med motiveringen att jag var Bukes Lisa Simpson. FETT smickrande :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp