Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kanske borde göra detsamma. På svenska. Och så får de helt enkelt bara ACCEPTERA LÄGET.
Ja, varför inte? Jag fick MVG på min artikel om drogkriget i Colombia, där kokain-kartellen och haschodlarna slogs mot varandra genom att ändra i varandras marknadsföring och Sveriges riksdag därför bestämt sig för att starta egen tillverkning.

@Mammas Kanske lika bra. Ser jag ens en fästing bild blir jag paranoid och tycker det kryper på hela mig.
 
Ja men dåså, kanon! :up:

Hahaha hur faaaan kan du ha glömt det? Vi har ju till och med pratat om det. Att du, din nedrans mammas, på fullaste allvar nominerade MIG till "Bukes mest PK" med motiveringen att jag var Bukes Lisa Simpson. FETT smickrande :D

Äh, det var ju lääääänge sedan. :angel: För övrigt är det fett mycket en komplimang, Lisa Simpson är ju GRYM! :D
 
Ja, varför inte? Jag fick MVG på min artikel om drogkriget i Colombia, där kokain-kartellen och haschodlarna slogs mot varandra genom att ändra i varandras marknadsföring och Sveriges riksdag därför bestämt sig för att starta egen tillverkning.
Tror dock att det kan vara svårt att övertyga dem om att 1) det är på spanska, 2) att meningarna visar att jag kan behärska futuro imperfecto. Men det skadar ju inte att testa!
 
Äh, det var ju lääääänge sedan. :angel: För övrigt är det fett mycket en komplimang, Lisa Simpson är ju GRYM! :D
För övrigt är det SÅ JÄVLA KOMISKT att du kallade mig det med tanke på att du är den pedagogiska och trevliga av oss, jag är den som alltid får skit för att jag är såååååhååååå spyyyyydig och raljant.
 
@Mammas du och pappas ska ju givetvis ha dobermann - de är lätta att bygga om till enhörningar!

(och för att vara serious, så finns det faktiskt är jättefin hane som behöver nytt hem ute på annons..:angel:)
 
De också, men tänkte mer på fästingar, eller festisar är kanske bättre namn för denna tråd, tänkte inför grillpartyt i @athena_arabians oklippta granngräs?
Här kan det finnas en anledning till varför silvertejp tipsen kan vara bra, då slipper man även fästingar på olämpliga ställen! Jag har däremot blivit biten av en pissmyra på väldigt olämpligt ställe, det var inte alls skönt kan jag tala om...:down:
 
För övrigt är det SÅ JÄVLA KOMISKT att du kallade mig det med tanke på att du är den pedagogiska och trevliga av oss, jag är den som alltid får skit för att jag är såååååhååååå spyyyyydig och raljant.

Men du är såhär bra och fin och står upp för dina åsikter och säger dem även när det är obekvämt, och det är en så himla bra egenskap. Det är det som gör att du är som henne. Hon liksom protesterar mot Stacy-dockan när alla älskar den och du stannar och stoppar mobbning du ser, det är så jäkla awesome bara! :)
 
Men du är såhär bra och fin och står upp för dina åsikter och säger dem även när det är obekvämt, och det är en så himla bra egenskap. Det är det som gör att du är som henne. Hon liksom protesterar mot Stacy-dockan när alla älskar den och du stannar och stoppar mobbning du ser, det är så jäkla awesome bara! :)
Men åh :love: :love: Finaste nån sagt till mig typ nånsin! :love:
 
:love: :love:

Googlade love och fick upp detta:

love-man-woman-silhouette-sun-sunset-sea-lake-beachother1_1.jpg



Du och jag när vi ses om ett par veckor? (ett par veckor!!! OMG etc!!)
 
:love: :love:

Googlade love och fick upp detta:

love-man-woman-silhouette-sun-sunset-sea-lake-beachother1_1.jpg



Du och jag när vi ses om ett par veckor? (ett par veckor!!! OMG etc!!)
När du sa love var jag ju tvungen att googla det med drakar... Och byta ut min visningsbild... Sluta ge mig idéer, jag är för lättpåverkad. Snart kommer jag hala fram mina BARNförbjudna bilder på tatuerade bad boys...

@Snurrfian Hehe, just det. You tell 'em! Skulle allt vilja se hur de får igång grillen med en isdrake i kvarteret... :sneaky:

ÖH, förresten... Bildgoogla inte dragon unicorn mating...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp