Bukefalos 28 år!

Vilket husdjur ska jag välja- drake eller enhörning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var tvungen att googla lite till och hittade dessa två sötnosar:
url
dragons_love_unicorns_by_waffleznfries-d49a3i3.jpg
 
Förresten... Läser just nu en bok där dessa visdomsord dök upp

"
Kissing on a galloping unicorn wasn’t the easiest thing to
do, no matter how damn good it felt."

Bara så ni vet om ni tänkte försöka det...
Haha påminner mig om ett utdrag jag fick skickat till mig idag ur en (världens förmodligen sämst skrivna) bok där det stod såhär:

"Torolf was gone, escaped out the bedroom window. In the distance, Hilda heard the fading sound of galopping abs."

Den bjuder även på godbitar som:
"Torolf, I need you - sexually".

"Torolf entered her like she was a lottery"

:up:
 
Haha påminner mig om ett utdrag jag fick skickat till mig idag ur en (världens förmodligen sämst skrivna) bok där det stod såhär:

"Torolf was gone, escaped out the bedroom window. In the distance, Hilda heard the fading sound of galopping abs."

Den bjuder även på godbitar som:
"Torolf, I need you - sexually".

"Torolf entered her like she was a lottery"

:up:
Den vill jag läsa!
 
@Blacksmithfarm åh, någon har skrivit en låt om mig!! :love:

@Barret ansvarsfull "googla inte det här" säger faktiskt att man ska kunna svara på följdfrågor! :mad:
Vem har någonsin påstått att jag är ansvarsfull? Jag är utbildad journalist. Vi ska informera, inte svara på frågor, juh!
Vad är det för bok?

Själv läser jag just nu Eragon. (på svenska, "halvt-tyvärr" läser helst på engelska när det är originalspråk...)

Åh herrejösses! Vilken bok?
Magic and the Pagan, en m/m-bok.
 
Om man ska vill få tag i bra punchlines så är m/m-bcker te way to go. Ett av mina favoritcitat (ville göra en dekal och sätta i rutan på min lilla Toyya) är

Fucking is something you do in toilet stalls and the back seat of a Toyota.
 
Haha påminner mig om ett utdrag jag fick skickat till mig idag ur en (världens förmodligen sämst skrivna) bok där det stod såhär:

"Torolf was gone, escaped out the bedroom window. In the distance, Hilda heard the fading sound of galopping abs."

Den bjuder även på godbitar som:
"Torolf, I need you - sexually".

"Torolf entered her like she was a lottery"

:up:
Good lord, låter som en Harlequin...
Galloping abs? Är det smittsamt, tror ni?

Citat 2: jämfört med vadå? Skruva i en glödlampa?

Citat 3: lotterier är ju sååå sexiga så det där känns helt logiskt. Alla siffrr som snurrar, blir det en nit eller lyckträff? Osv.

@Mammas Den jag nämnde? Jodå, den finns som e-bok. Illegalt...:sneaky:
 
@Barret Det roliga är att hon först bara säger "i need you" och han bara "öööööh" varpå hon säger "Oh sorry" och sen den där kommentaren. SÅ JÄVLA SEXIGT.
 
Med tanke på att jag har en blogg där jag bara postar bokcitat kan jag säga att jag älskar bra punchlines! :D
Ett bra citat är guld värt. När andra börjar skryta med sina Chaucer och Shakespeare halar jag fram ovanstående citat eller liknande. Jag vinner alltid citat-fighterna...

@niphredil Kanske lika bra att ligga med byfånen, alltså? Blir så fantastiska diskussioner...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp