Vilket märke?

lillsyrran

Trådstartare
(Har letat i gamla trådar utan framgång, även googlat).

Är det nån här som kan hjälpa mig och tala om vilket märke det är på mitt kandar?
Tack på förhand!

Bild%252520740.jpg

Sv: Vilket märke?

Nu gör du ju mig tokig. :D Jag har haft samma märke på träns till en ponny för flera år sedan. Kan det ha varit German Line? Jag vet att GL's logga ser annorlunda ut idag, men jag får bara upp "line" i huvudet när jag ser bilden.

Mitt träns var ganska rödbrunt, aachen och snabbspännen för bettet. Fodrad nosgrimma och pannband i liknande nyans som lädret. Inhandlades förmodligen runt -02 på Henrikssons och var jättedyrt för trettonåriga jag :p vilket förmodligen innebär en prisklass mellan 500 och 1000 spänn.

Jag funderar och googlar vidare.

Svarar båda:

Mitt kandar är helt svart med svart fodring och mässingsfärgade spännen, känns stilrent men elegant.

Ja, har funderat på Piab men inte fått det bekräftat. Allt jag "vet" är att det ev ska ha kostat runt 1500kr troligen som nytt, för en massa år sedan.

Tack för svaret!
Då får jag leta vidare. Förhoppningsvis dyker det upp nån här på buke som vet.

Jag gör ett sista försök att bumpa tråden... Är det verkligen INGEN som vet vilket märke detta är? :confused:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag ska införskaffa mig en ny transport och behöver råd på vilken jag ska söka efter. En totalvikt på max 1500kg, en lastvikt så...
Svar
4
· Visningar
282
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
878
Senast: TinyWiny
·
Hemmet Det blir fler och fler saker som ska laddas/drivas med USB nu för tiden. Försöker hitta någon form av stående digital klocka med flera...
Svar
7
· Visningar
345
Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
806
Senast: Miingla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka