Vilket märke

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare vickan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 1 024
V

vickan

är det som har en logga med två G:n? det första är felvänt och de sitter ihop.. har köpt ett skitsnyggt träns, men har ingen aning om vilket märke det är!:angel:

Sv: Vilket märke

Som sagt Glen Gordon. Förut var det Dyon's billiga "linje", men nu tror jag att det är Equalitylines "egna" märke??

Åh jag har ett sånt, sämre kvalité får man leta efter :mad:
Första gick sönder när pappa skulle spänna upp nedre nosremmen på pullargrimman (han tog inte ens i heller) och det jag har nu har tappat färg här och där.

Håller med dig... men nu har det ju vidareutvecklats och verkar till min förvåning bli ganska OK. Dock inte kvalité ala de dyra märkena men iaf i klass med jacson och chetak. Förut var de ju tom sämre än dom... Putsa inte spännena, då blir de silver...

ett svart pullarträns med vita sömmar och V format pannband. vad tänkte du på?

tråkigt att höra, tyckte att lädret kändes jättefint!? men det måste väl ha gått att lämna tillbaka det om det gick sönder direkt?

Eftersom tränsen bytte namn för ett tag sen, alltså typ "nya" modeller så tror jag att de förbättrat de lite. Alltså, tränsen ser exakt likadana ut som tidigare, men med nya namn och ny, bättre kvalité.
Jag TROR det, är inte säker.

Mitt är köpt ganska nyligen och jag tycker kvaliteten är helt okej, inget har ändrat färg eller gått sönder och jag har haft det till och från sen i höstas.

Jo vi bytte det, men det andra tappar färg lite här och där istället.
Fast det var ju billigt så man kanske får räkna med det.

det lät inget kul... bäst att spara kvittot då så att man kan byta det om det blir nåt snart! vad betalade du för ditt?

600 eller 699, minns inte, det var i juli/augusti jag köpte det.
Det var inte dyrt iaf.

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Utrustning Jag har haft vanliga hederliga snösulor på alla hästarna jag ägt sedan mitten på 90-talet och det har alltid fungerat klockrent, tills...
Svar
14
· Visningar
933
Senast: Bison
·
Utrustning Jag köpte för dryg månad sedan en Lister Eclipse och använde den för första gången idag, ville ha en riktigt bra maskin efter att i alla... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 227
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
686
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Hönstråden II
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈