vilket nummer på skylten??

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare mysis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 922
Status
Stängd för vidare inlägg.
M

mysis

Kom på att jag inte vet vilket nummer jag ska ha på min nummerskylt. Ska jag ha startnumret eller hästnumret. Om man har startnumret måste man ju byta nummer till nästa klass. Om man har hästnumret är det ju samma på hela tävlingen. Vilket ska man ha?? Snabba svar tack för det är på torsdag det gäller...:d

Sv: vilket nummer på skylten??

Du ska ha hästnumret. Glöm inte att du måste ha nummerlappen på så fort du tar ut hästen ur släpet, annars kan du få böter.

apocalypse skrev:
Du ska ha hästnumret. Glöm inte att du måste ha nummerlappen på så fort du tar ut hästen ur släpet, annars kan du få böter.

Tack för svaret, men det är väl klart att jag inte får böter om jag inte har det. De börjar ju med en tillsägelse först såklart.

Det ska man inte vara så säker på, sist jag var på tävling var det en som fick böta...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 234
Senast: ildiko
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har aldrig startat nån dagbokstråd här innan. Men det här är för tungt att bära ensam, och jag vill inte lägga hela tyngden på min... 2
Svar
31
· Visningar
2 277
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 559
Senast: Edla
·
Hundhälsa hej! Jag har en bekant som har en 9årig hund. i början på sommaren opererades hon för tumörer i juvrer och ingen biopsi togs. några...
Svar
10
· Visningar
1 003
Senast: cassina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Hiss eller diss - del 6
  • Panik vid dusch

Hund, Katt, Andra Djur