vilket pandband?

Miss Sixty

Trådstartare
Till tävlingsterminen ska jag köpa ett nytt pandband till en ut av hästarna och skulle vilja ha lite tips:)

I helgen har jag beställt nytt shabrack och luva som jag kompinerat själv från RG i marinblått och silver. Kan vissa bild när de kommer. Har själv funderat på ett OS pandband de med mycket bling bling men vad tycker ni?

Här är bilder på hästen:
12508498.jpg

16620993.jpg

Sv: vilket pandband?

Köp ett os, blir supersnygg med mycke blingbling :)

jag tror faktiskt också hon skulle passa i mkt bling bling :)

Jag tror att det skulle vara jättefint med det blingade pannbandet i färgen crystal, då matchar det silver pp perfekt oxå :)

visa bild på RG schabraket + luvan sen :D

Bling bling blir nog inga problem för damen att bära, hon har ju inga direkt utmärkande tecken i ansiktet som kan bli rörigt med en massa bling

Jag rynkade faktiskt pandan när jag såg rubriken. ;)

jag tycker du ska köpa ett med bling, faktiskt :p hon kommer passa i det iom att hon har så diskret teckning i ansiktet.

vill oxå ha ett OS pannband.... så sjukt fina.. speciellt det med 4 rader strass ;)

Men vart köper ni dom ?? :confused:

tacksam för hjälp

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
420
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: Shixle
·
Utrustning Är på jakt efter en hästtransport. Har hittat en jag ska kolla på i helgen. Blev besiktad UA dec 2023. Har trägolv men man får med ett...
Svar
7
· Visningar
807
Senast: Cavallo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Inredningstråden nr3
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur