Vilket program?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Moej
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 649
M

Moej

Jag håller på med ett projekt åt ett stort företag. De vill ha en "informationsgrej" angående en av dess delar, som ska kunna delas ut åt nyanställda och alla andra anställda på ett USB-minne. Det ska vara lite filmsnuttar, text, och så vidare.

Jag vill ha det ungefär som när man slår på en dvd - alltså med knappar man kan trycka på och så vidare.

Men, vilket program ska jag göra detta i? Fråga gärna om det är nåt jag förklarat uruselt! :)

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
310
Senast: Tilly_85
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 808
Senast: Bullen22
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För... 2
Svar
21
· Visningar
2 043
Senast: tuaphua
·
Skola & Jobb Min arbetsgivare har anordnat någon form av kickoff fre-lör. Det är med lite föreläsningar och gemensam middag fre kväll. Och avslut vid... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 748
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hiss eller diss - del 6
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur